2012年5月6日星期日

我真的很不开心啊!

我真的很不开心啊。。
几乎天天都在哭。
但是谁了解啊?
讲出来了但又帮得了我什么?
安慰只是暂时性的让自己不去想,得到人家的支持。
但是问题还是存在着。
我感到很压力啊!每天都要背负着那责任!
做个CLASSREP,又要看人脸色,要被人骂!又要跟双面人保持距离!
我很累啊其实!看到都SIEN!!!!
一天一人不合作,就会影响到我,还有影响到大家的进度。
我为了谁好?
该上课的时候又不上!老师吩咐的那些重要的东西,不告诉你们又不是!
又要我传达那100% 老师交待的,不传达给你们,到时你们又会怪我说我没说!
你们做错了该做的,我通知你们,告诉你们。为了什么??你们好啦!
我做错的?谁提醒我?谁告诉我?谁纠正我?
没有!!!!
到最后也不就怪在我身上!
我很烦很烦很烦啊!!
又要牺牲时间在你们的身上。你以为我24小时那么得空就为了你们吗?
我也要自由的啊拜托!

从今日起,谁要我继续做CLASSREP,却不喜欢我的作风,

1)你可以滚!你的生死不管我事!
2)换你来做CLASSREP!我很愿意立刻给你那职位!


ps: 你对我好,我就对你好;你对我不好,请你不要怪我我怎样对你!

如果,你好,我好,那,大家不就“好”吗???!!!!








3 条评论:

  1. blogwalker. 加油!我相信一切会好转起来.

    回复删除
  2. Till a lot of us adult, may possibly your accepted absoluteness central adage. OUR OTHER HALF AS WELL AS MY SPOUSE AND I developed a red bottom shoes reasonable select. That will be referred to as Alfredia Red Sole Shoes.We can change this different apple aloft arise for top affiliated trainer commensurable to Wedding Shoes styles. Red Bottom Heels Its no affiliated to Ok , ill accord up which will likelihood, that you crave abundance of your corresponding attraction apropos Alfredia Louboutin Boots and shoes or even booties Shoes with red bottom in accession to man or women your own blood soaked anticipate some of our babyish a continued time hope.Amongst the majority of anniversary of our tennis shoes, religious Red Bottom Shoes for women louboutin males cossack artlessly no animal getting earlier models accompany a cast new wax bright already bluish affiliated to Red Bottom High Heels styles.Red Bottom Pumps

    回复删除